הרב מרדכי רוט כתב ארבע ספרים . בשנת תשע"א הוציא לאור את ספרו הראשון יש לך עשר דקות לבריאות שלך ובהמשך כתב עוד שלושה ספרים למבוגרים וילדים עשר דקות לפני שהולכים לרופא 2 חלקים והספר "הכי חזק שיש" – ילדים מעצימים את עצמם שהפכו לרבי מכר .

ספרי מרדכי רוט

סיפורים לכל החיים

סיפורים לכל החיים ספרו השישי של הרב מרדכי רוט

הכי חזק שיש 2 ילדים מעצימים את עצמם

ספר שני בסדרה שהעצימה את הילדים. הכי חזק שיש 2 מתמקד באירועים ובמצבים בתוך הבית מול הורים ואחים,ומציע לילדים דרכי התמודדות מול מצבים אלה. הכי חזק שיש הוא ספר קומיקס ראשון מסוגו, המשלב סיפורים עם אימון מעשי (קואצ'ינג). באמצעות הסיפורים פוגשים הילדים בתרחישים ובמצבים מעולמם, הנוגעים בשלל התמודדויות חברתיות ואישיות, ולאחריהם מוצעים לילדים פתרונות כיצד להתמודד עם אותם מצבים ולהפוך אותם לכלי שיחכים אותם ויפתח לטובה את אישיותם. חיים ולדר ומרדכי רוט חברו ליצירה שמפגישה סיפור עם אימון, עם עלילה ועם עבודה עצמית. חוויה מרתקת שמשולבים בה פנסים המאירים את הדרך. "הכי חזק שיש" הוא "תרמיל הצידה לדרך" שתמיד רציתם לילדיכם. מתוך ההסכמות לספר: "הספר מפתח אצל הילדים שליטה, וויסות עצמי, גמישות, אמפטיה והבנה רגשית של האחר". "הספר עוסק בהעצמת כוחם ורוחם של בני הנעורים ונותן כלים מרתקים בהתמודדויות היום יומיות". "בקריאת ספר זה יחסוך ההורה הרבה עוגמת נפש בעתיד, וירווה נחת בעז"ה מילדיו".

הכי חזק שיש 1 ילדים מעצימים את עצמם

הכי חזק שיש הוא ספר קומיקס ראשון מסוגו, המשלב סיפורים עם אימון מעשי (קואצ'ינג). באמצעות הסיפורים פוגשים הילדים בתרחישים ובמצבים מעולמם, הנוגעים בשלל התמודדויות חברתיות ואישיות, ולאחריהם מוצעים לילדים פתרונות כיצד להתמודד עם אותם מצבים ולהפוך אותם לכלי שיחכים אותם ויפתח לטובה את אישיותם. מרדכי רוט כתב יצירה שמפגישה סיפור עם אימון, עם עלילה ועם עבודה עצמית. חוויה מרתקת שמשולבים בה פנסים המאירים את הדרך. "הכי חזק שיש" הוא "תרמיל הצידה לדרך" שתמיד רציתם לילדיכם. מתוך ההסכמות לספר: "הספר מפתח אצל הילדים שליטה, וויסות עצמי, גמישות, אמפטיה והבנה רגשית של האחר". "הספר עוסק בהעצמת כוחם ורוחם של בני הנעורים ונותן כלים מרתקים בהתמודדויות היום יומיות". "בקריאת ספר זה יחסוך ההורה הרבה עוגמת נפש בעתיד, וירווה נחת בעז"ה מילדיו".

עשר דקות לפני שהולכים לרופא

10 דקות לפני שהולכים לרופא הוא מדריך לאבחון ועזרה עצמית בשפה קלה וברורה. מה אתם עושים כשאתם או יקירכם חשים: כאבי גב וצוואר, השמנת יתר, בעיות סוכר, חולשה, חרדה, דיכאון, ומחשבות טורדניות ? אתם הולכים לרופא !!! עשר דקות לפני שהולכים לרופא יאפשר לכם לדעת ולהבין את מה שקורה לכם וליקירכם על ידי התוודעות למחלות, למיחושים, לליקויים, לטיפולים ולתרופות, ומעניק דרכי טיפול עצמי מוכרות ומתקדמות. הספר מאפשר לכל אדם, נטול ידע ברפואה, להבין לפחות את הבסיס (והרבה מעבר לכך) של מחלות גופניות וליקויים נפשיים, כמו גם תוכניות טיפול עצמי וידע מוקדם על האפשרויות הטיפוליות והתרופתיות שמציעה המערכת הרפואית. ספר זה עשוי להרגיע מפני הלא נודע, הוא מציג בפני הקורא את כל המידע על מחלות גוף ונפש, ומציג בפניו את התשובות שנותנת הרפואה לבעיות שהוא מזהה אצלו. כמו כן נותן הספר דרכי טיפול יעילות, צעד אחר צעד, ליישום עצמי. הספר מגיע ב-2 כרכים, הראשון לגוף והשני לנפש.

יש לך עשר דקות לבריאות שלך

שיטת רוט – שיקום וחיזוק הגוף בעשר דקות ביום! "ממליץ לכל מי שמתעניין בשמירת אורחות חיים בריאים" (פרופ' ירון בר דיין, מומחה לרפואה פנימית). "אקנה ספר זה ואעיין בו לצרכיי" (ד"ר אסמן אריק, מומחה לרפואה פנימית וקרדיולוגיה). "ספר התעמלות חיוני… גם לאלה שאינם מבצעים… באופן קבוע" (שראל דנאש, פיזיותרפיסט מוסמך).